Hoe controleer ik welke gebruikers worden meegenomen in de Back-up?

In deze handleiding leggen we uit hoe je kan controleren welke gebruikers en welke data er meegenomen wordt in de back-up.



Microsoft:

Resources:

All → Al het onderstaande zal dan weergegeven worden

Users → Alle gebruikers binnen de Tenant

Shared Mailboxes → Alle Gedeelde postvakken binnen de Tenant

Rooms → Alle ruimten binnen de Tenant

Sharepoint Sites → Alle Sharepoint sites binnen de Tenant

Groups & Teams → Alle groepen en Teams omgevingen binnen de Tenant

Entra ID → Azure Active Directory (Hier kunnen bijvoorbeeld oudere audit logs mee teruggezet worden)

Power Platform → Wordt niet door Cloudwise gebruikt



Entra ID (AAD) Groups → Alle groepen binnen de Tenant (Als er maar specifieke groepen personen in de backup worden meegenomen worden deze gebruikers in de groep “HICT - AFI Back-up” weergegeven).


Google:

Resources:

All → Al het onderstaande wordt dan weergegeven

Users: Alle gebruikers in deTenant

Shared Drives: Alle Shared Drives in de Tenant

Google Directory: Wordt niet gebruikt door Cloudwise


Organizational Units: Alle Organizational units van de Tenant

Google Groups: Alle groepen in de Tenant


Het is belangrijk om te weten dat er alleen iets meegenomen wordt als er een Gold SLA aan gekoppeld is. Dat kun je op de volgende plek nakijken:

Is hiermee je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.