DECT - Defecte handset vervangen op Gigaset DECT systemen

Het kan natuurlijk zijn dat een handset defect gaat. Met de volgende stappen is het mogelijk om deze te vervangen voor een ander model:


1. Log in op de Dect Manager. 

Heb je geen gegevens ontvangen voor het inloggen hierop, neem dan contact op met onze supportdesk of bel onze support met een andere telefoon om je erdoorheen te helpen. 


2. Deregistreer het oude toestel

Klik op "Edit" achter de naam van het toestel dat je wilt vervangen. In het volgende scherm klik je op "Deregister" om het oude toestel los te koppelen. 


  1. Zet de Dect Manager in aanmeldmodus voor het nieuwe toestel.

Na het klikken op "Deregister" komt er een knop te staan met "Add''. Klik hierop om de Dect Manager in aanmeldmodus te zetten. 


  1. Zet het nieuwe toestel in aanmeldmodus

Start de nieuwe handset op door de rode knop eventjes ingedrukt te houden. Het toestel start op en je kunt de taal selecteren. Klik vervolgens op "Handset Registreren" om het toestel te laten zoeken naar een Dect Manager in aanmeldmodus.

Is hiermee je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.